måndag 24 oktober 2011

Jag antar att jag måste ha på mig något annat

än mormors långkalsonger på fotograferingen i morgon, men vad har jag inte en aning om.

Det är inte så många journalister och fotografer som har varit här hemma. Amelia och Hemmets Journal, men alla övriga har jag träffat på andra ställen ... och många av fotona har tagits utomhus.
I morgon kan det bli inne, men lika gärna ute.
Det betyder att jag måste ha kläder till två scenarier, dessutom måste de på något sätt passa ihop.

Vad jag ska säga är det minsta problemet, det är ju inte jag som ställer frågorna tack och lov.

När det är avklarat ska jag återgå till manus två.
Jag la av idag precis när det började hetta till.

10 kommentarer:

Cecilie von der Ohe sa...

Hvilket magasin eller avis er det som skal intervjue deg? Kanskje jeg kan lese det på nettet?

Cecilie

Sus sa...

Du kan låna mina fintofflor och grå joggisar.

Funkar i alla lägen.

Shamrock sa...

Planera klädval...det låter inte som min grej. Hoppas att du kommer på något bra

Åsa Hellberg sa...

Cecelie; jag berättar det när det publiceras.

Sus; tack"

Shamrock; jag också ...

Joanna Björkqvist sa...

Nä, satsa på mormors långkallingar - det låter avslappnat och trevligt!

Idag satt jag utan sonens danslokal medan han dansade och äntligen har jag börjat läsa Casanovas kvinna. Jag hann läsa 112 sidor innan han dansat klart. Lättläst och intressant!

Lätt att bli berörd av både din ungdomstid och föhållandet med Jonas... Återkommer när den är utläst! :)

Joanna Björkqvist sa...

Utanför danslokalen satt jag förstås... :)

Åsa Hellberg sa...

Joanna; det är alltid lika läskigt att ha en läsare:)

Ebba Range sa...

Åhh - vad det ska bli spännande att få se din mormors långkalsingar utan söm där bak - på bild sedan när den blir publicerad. Inget annat har jag att se fram emot här i livet:-)

Sluta skriva när det ska hetta till är en bra trigger för en själv.

Lycka till med allt!

Anneli Stålberg sa...

Spännande! Ska bli kul att läsa :)

Åsa Hellberg sa...

Ebba; tack,

Anneli; ja, hoppas det:)