måndag 31 oktober 2011

Innan den här veckan är över är målet att ha skrivit

lite mer än hälften av manus två.

Jag behöver mål, både kort -och långsiktiga. För mig är det avkopplande.
Det här är mitt tredje manus, och om det är något jag har lärt mig av de två första så är det att det här sättet fungerar. För mig.
Håller jag mina kortsiktiga mål med 2000 ord per skrivdag så är jag hemma på nyår då manus två ska vara klart.
Den här veckan är en bonusvecka, vilket är bra eftersom jag också ska hinna redigera Sonjas Testamente inom kort.

Nu ska jag sova.
Jag har semester, remember.

3 kommentarer:

Susanne B sa...

Åh vad jag skulle vilja bli smittad av din inspiration, begåvning och målinriktning. Har kört fast!

Åsa Hellberg sa...

Hur gör du för att köra fast dig?
När du har löst det har du också tagit dig därifrån.

susanne b sa...

Tack coach! Jag tror jag tog ett steg i rätt riktning idag :-)