söndag 20 maj 2012

Coola skyItfönster i Farsta just nu.


§

14 kommentarer:

Shamrock sa...

Åh vad kul. Jag ska verkligen försöka komma dit (får man ha med sig sin bok eller måste man köpa där?)

Ninas skrivarlya sa...

Vilken härlig skyltning! :) Jag hoppas verkligen att jag hinner komma dit. Hur länge kommer du att sitta där?

Åsa Hellberg sa...

Shamrock; klart att du kan ta med din bok!

Nina; säkert ett par timmar.

Sus sa...

STORT!

Agneta sa...

Ååååååh!!!

Märta sa...

Det var banne mig en av de snyggaste skyltningar jag sett på mycket länge:) !

Joanna Björkqvist sa...

Farstaförfattare - det är fint det! Deckarförfattare och sånt trams kvittar! ;)

Anneli Stålberg sa...

Helt underbart! Du måste vara i sjunde himlen.

Mia S sa...

men äsch.. just den dagen, den tiden sitter jag i kyrkan .. på
i? ett bröllop. Hmm, synd!!

Spader Madame sa...

Mycket mycket roligt!

Åsa Hellberg sa...

Alla är så välkomna!
Ebba; jag tog bort din kommentar, det var lite spoliervarning på den:)

Susanne B sa...

Wow, så fint!

Åsa Hellberg sa...

Susanne; visst är det?!

Ebba Range sa...

Jag fattar! Ibland tror jag att det bara är du och jag som snackar här - men så är det ju inte - bra att bli påmind ibland.
Jag återvänder till Sonja - henne kan jag säga vad jag vill till - ingen annan vet vad jag säger ... och jag trivs väldigt bra.