söndag 20 maj 2012

Vilken helg!

Vilka människor.
Åt långfrukost med Anna Fredriksson
















och Suzanne Dilber
















 idag.
Det var så trevligt att jag nästan missade tåget.

Igår kväll åt vi en sådan där middag som jag man inte riktigt vet vad den består av eftersom jag man inte så ofta hör så långa matnamn.
I alla fall så var det MÅNGA små portioner av bara gott, oavsett vad det hette.
Akvarell. Fantastisk restaurang ... och personal.

Jag har lagt min tumme bredvid för att ni ska få ett storleksbegrepp. Min tumme är rätt liten ...
Sill och potäter, tro det eller ej.

Stekt ostron. Mums.

Jag har för mig att det här är vaktel.
Till det och alla andra goda smågrejer på tallriken serverades
mos av potatis och kronärtskocka.

Och det här är vaniljglass och annat ...
De goda calvadosflamberade
äpplena glömde jag lägga på tallriken innan jag fotade.




2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Det ser så himla gott ut!

Åsa Hellberg sa...

Mm, ljuvligt.