onsdag 23 maj 2012

I början är det lite pilligt.

Personer ska få former, bli tydligare. Konflikter måste till. Och i mina alster, flirt och charmerier förstås. Gärna tidigt. Det betyder inte att det är hållbart, bara att det finns en nerv redan från början.
Det ska liggas (jodå, minsann) eller i alla fall längtas efter. Redan i början.
Ja, ni fattar.
Det tar lite tid. Särskilt när jag inte än riktigt vet vart jag ska. Jag har just nu två alternativa slut. Två HELT olika. Eftersom det ska avsluta serien om Sonja är det viktigt som tusan.

Jag kan behöva lite sol för att bestämma mig.

4 kommentarer:

Kati sa...

Låter som utomordentliga förutsättningar! *Gillar* Ibland är längtas efter nästan bättre än pang på rödbetan, iaf i böcker... Kanske i verkligheten också. Waiting is the best part, sägs det ju. Jag fick den geniala idén att köpa din bok till min mamma på mors dag (Och sedan läsa den själv såklart) men det får nog vänta till hennes födelsedag istället, för jag är pank! :(

Åsa Hellberg sa...

Haha, ibland i verkligheten också tror jag.
Välkommen hit, Kati!

Spader Madame sa...

Neeeej, är det ligga i din bok? Då kan nog inte jag läsa den för jag är ju litet pryd! Ha ha ha!

Åsa Hellberg sa...

Haha haha haha. Dra den för Esset, inte för mig.