onsdag 30 maj 2012

De såg lite trötta ut,

bandet som säljer mer plattor än någon annan svensk artist.
Vid just det här ögonblicket var dansgolvet tomt, när buggarna drog igång hade det varit omöjligt att fotografera. Och nej, jag rörde inte en fena. Ingen ville dansa med mig!
















Själv såg jag trött ut igår. Ibland sover jag helt enkelt inte om jag bor på hotell och dricker kaffe några timmar innan sänggående. Att sätta mascara på de ögonen var inte att tänka på. Jag fick presentera min bok utan smink. Det gick bra det också och framöver verkar det som om jag "måste" åka till västkusten och signera.
Hurra!
Dessutom blev jag inbjuden att medverka i ett stort Bokevent i Karlskoga i november och det ska naturligtvis också bli hur roligt som helst.

Nu blir det ett vanligt liv ett tag. Tror jag i alla fall.

10 kommentarer:

Agneta sa...

Du är känd nu, då vågar ingen dansa med dig...

Spader Madame sa...

Du skulle ha tagit en drink, alkoholfri förstås, med mannen i cowboymössan. Så där kändiskar emellan.

Åsa Hellberg sa...

Haha haha haha.

Anonym sa...

När är bokeventet i Karlskoga? Bor inte så långt ifrån så jag skulle kunna ta mig en tur dit.

Åsa Hellberg sa...

Vad kul! Sjätte november, en tisdag.

Simona sa...

Det var så roligt att träffas! Önskar att jag hade kommit och sagt hejdå till dig och Eva men jag slocknade i den väldigt sköna sängen. Jag är nämligen jättedålig på att gå upp klockan 5 på morgonen. An blev dock överlycklig över sin påse och över att din bok låg däri. Puss!

Åsa Hellberg sa...

Simona; An?

Simona sa...

Ann menar jag, Ann Rosman. Hon blev glad.

Åsa Hellberg sa...

Ann Rosman! Jag såg henne men blev blyg. Nästa gång ska jag hälsa!

Ebba Range sa...

Klart ingen ville dansa - alla satt väl med näsan i boken du skrivit ... det är min vision och den tror jag starkt på!