söndag 27 maj 2012

Jag har inte varit ute

idag heller.
Hade nog trott att jag skulle vara sugen på en badstrand efter tvättstugan, istället blev jag trött och sov en timme.
Sedan gick jag förvisso ut, men bara till affären där årets mest brända rygg uppenbarade sig. På en kvinna i min ålder. Satan, vad det måste göra ont.

Well, solskador behöver jag uppenbarligen inte tänka på. Däremot på vad jag ska ha på mig i Stenungsund som jag åker till i morgon.
Jag kanske ska återanvända de hiskeliga klackarna jag hade på mig på min releasefest?

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Kör på skorna, och kanske nånting till ;-)

Märta sa...

Hiskeligt snygga är de iaf! I övrigt håller jag med Fru Venus.. :)

Ebba Range sa...

De där skorna passar nog bra i Stenungsund - antar att du inte tog dem när du var och handlade idag ...