söndag 19 juli 2009

Det är coaching

jag brinner för, inte administration.
Men denna söndag tog jag ändå tag i vissa rutiner, ändrade andra och gjorde en fullständigt makalös budget baserad på förväntningar - och hur många timmar jag egentligen har till mitt förfogande i höst.
När jag startade företaget hade jag "bara" mina coachingkunskaper, nu lägger jag till både bok-release och föreläsningar och då gäller det minsann att hushålla med timmarna...

Bland annat måste jag hitta en större, gärna egen, lokal med en plåtskylt på dörren.
"Du duger precis som du är, kom in vettja", ska det stå.
Eller kanske inte, men det är så det ska kännas när man kommer till min nya lokal i alla fall.

Den ska ligga i södra delen av staden, vara cirka 30 kvadrat och ha ett litet pentry och en toalett. Gärna nära en tunnelbanestation så att mina klienter inte måste ha en bil för att hälsa på.
Enskede, Globen eller Söder blir väl bra?

Vi är inte där än, men letandet har börjat.
Hör av er om ni har några tips.

Jag är så nöjd med dagens arbete att jag tänker gå och köpa mig en glass.
Den största.

Häpp!

2 kommentarer:

Kia sa...

Dajmstrut!

Åsa Hellberg sa...

Nej, den andra med en klump av nougat i toppen...åt en idag också. Kvällsmat:)