måndag 20 juli 2009

Jag har väldigt opolitiska läsare

tror jag minsann.
Inte en enda kommentar om föräldraledighet?

Nåväl, jag ska inte tråka ut er med mer information om mitt eget tyckande just idag.

I morgon ska globetrottern i familjen till Turkiet och shoppa. Det går visst färjor från Kos, och en tur-och-retur resa till Bodrum (?) ska hinnas med innan planet tar ungen hem till sin mamma.

Jag har helt klart varit ensam klart nu.
När han åker på kollo om en vecka ska jag och fästmannen låtsas att vi bor ihop.
Jag undrar om vi kommer att gräla eller bara mysa?
Troligtvis det senare, för så långt som till gräl har vi ännu inte hunnit.

Det har liksom runnit alltför mycket annat vatten under vår gemensamma bro...

2 kommentarer:

Kia sa...

Myyysa så klart!

Åsa Hellberg sa...

Så får det bli!