onsdag 22 juli 2009

Hemarbetsdag

Jag hinner inte med solen idag och vi verkar ha någon slags hemlig överenskommelse, för den försvann lika fort som den kom fram.

Bra, för coachen har lite att göra.

Jag har hemläxor att skicka till mina klienter (vilket kan vara allt från att ägna sig åt affirmationer, beundra sin vackra nakna kropp, skriva tacksamhetslistor eller/och brev, bryta tankemönster, visualiseringsövningar och mycket mer), jag ska besvara mail, uppdatera min hemsida (det jag kan själv) och annat smått och gott som hör företagandet till.

Annars är fredagar vikta åt administration än så länge, men jag ruckar lite för ofta på det och då måste det ju göras en annan dag.

Ikväll är det beställt fläskfilé, och då det är min specialité bjuder jag gärna på det.
Till dessert ska vi äta godis.

Jag tror bestämt att det blir en påse Polly.

Har jag sagt hur tacksam jag är för att sonen är hemma, och för att han har haft en härlig vecka med sin vän och hennes mamma?

Inga kommentarer: