torsdag 2 juli 2009

Morgonrutin

Jag öppnar alltid mailen först, redan under den första koppen. Finns det något att hugga tag i där gör jag det direkt.

Vid andra koppen är jag inne på min blogg; har jag några kommentarer, vem var på besök igår och ska jag skriva något nu?

I rask takt avverkar jag sedan mina favoritbloggar, Expressen, Aftonbladet, Fjallbacka.com, DN och Hemnet.

När tredje koppen är urdrucken är min datamorgon slut och jag konstaterar oftast att det har varit en bra början på dagen.
Precis som mina tacklistor är en bra avslutning.

Här kommer gårdagskvällens:

- hela skaran var på bio tillsammans för första gången.
- köket är städat och fint.
- jag har en ny fin bikini.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okej!
Visa upp det där nu.
Åtminstone bikinin!

Åsa Hellberg sa...

Jag ska, om jag hittar någon bild som inte innehåller en kvinna iklädd min bikini:)