tisdag 2 mars 2010

Det är körförbud på min bil

eftersom jag inte fick någon tid innan sista februari, men idag ska besiktningen ske (man får köra dit och till verkstad).
Jag håller verkligen tummarna för att den inte har några fel, men vad vet man?
Att jag kör pyttelite kan betyda att det kommer att bli precis hur mycket som helst att åtgärda, eftersom bilar är skapta för att köras och ingenting annat.

En unison bloggtumme 13.15 skulle hjälpa tror jag.

I övrigt är den här veckan rätt tom och Hellberg coaching har sportlov torsdag och fredag.
Nu kanske det inte blir lika mycket sport som lov, men man vet aldrig.
Vi kanske klämmer till med en skiddag... så här mitt i våren.

Från och med nu tycker jag att vi börjar samla in vårtecken.
Här kommer dagens från mig:
Vårsolen som lyser in i mitt rum avslöjar att golvet är rätt dammigt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna! Usch, besiktning är inte roligt. Men ett tips från mig, skaffa Toyota. De är pålitliga och plånboksvänliga :)

Cattis sa...

Snön töar så att sophögen från vår renovering tittar fram igen. (det såg faktiskt bättre ut när den lång under snön) Vårtecken.....

Åsa Hellberg sa...

Tack Cattis, bra tecken!

Karina, här byts ingenting:)

Kram Åsa

Anonym sa...

NU är du säkert vid besiktningen.
Jag hoppas att det går bra.

Jag gillar ju vintern - och den får gärna ligga till mitten av mars för mig. Men jag gillar våren också så när det börjar töa hoppas jag det blir sol och små bäckar på vägarna - inte slask och grått.
Grått är det här idag - men några minus i alla fall.
kram Sanna

Pennelina sa...

Gubben ringde först i torsdags och fick en tid samma dag! Snacka om röta ;-)

Han ville inte börja reparera innan han visste hur mycket fel det var... fick tre tvåor :-) Inget svårt, kostar oss under tusenlappen! Vi som trodde att det skulle kosta skjortan!

Hoppas det gick bra för dig!

Kram :-)