tisdag 16 mars 2010

Fördel Mamman

Det finns mycket som är tufft med att vara egen företagare, inte minst krävs en hel del jobb för att det ska gå runt ekonomiskt.
Å andra sidan kan jag planera min tid som jag vill - i alla fall till viss del - och när den blivande gymnasieeleven nu ska runt på olika intagningsprov skjutsar jag för att han ska hinna.

Förhoppningsvis är det ingen skjutsningsaktivitet den 25 maj, för då drar jag till Karlstad. "Mitt" utbildningsföretag, Coach2coach, har en "Training camp".

Visst låter det här som en bra dag?

9-10.00 Drop in inskrivning
10.00-12.30 Workshop 1. Magnus Kull Förändringsbarhet- fyra avgörande perspektiv.
10.00-12.30 Workshop 2. Per Bjergestam Här & Nu & Zen.
12.30-14.00 Lunch
14.00-15.30 Överrraskningsföreläsning
15.30 fika
16.00-17.30 Föreläsning Kjell Enhager special
18.30 Middag med underhållning

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som något jag skulle vilja vara med på :)
Jag hoppas du får en fin dag
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack det samma.
Kram Åsa

Anneli Stålberg sa...

Det är ju verkligen skönt att kunna styra över sin tid själv. Frihet som faktiskt är ovärderlig.

Det låter som en riktigt intressant dag som du har i maj.

Ha en bra dag.
Kram Anneli

Åsa Hellberg sa...

Anneli; det kommer att bli superkul.

Kram Åsa

Anonym sa...

Det kommer att gå bra och du kommer iväg som du ska. Vad kan stoppa dig för att vara med på en sådan spännande dag.

Uffe

Åsa Hellberg sa...

Uffe; ingenting, utom något slags nödfall möjligtvis:)

Anonym sa...

Vad intressant...kommer du att ha nån liknande choach dag här i närheten av Södertälje / stockholm?
Lycka till!
Lena ;-)