måndag 29 mars 2010

Jag tar mig an den här dagen

i ett gigantiskt tempo.
Coaching, coaching och åter coaching. Sedan ska det tvättas, packas en liten väska och förhoppningsvis ätas någon form av mat.
Eftersom jag piper iväg till Malmö i morgon så får klienterna trängas ihop idag och på torsdag, och det fungerar alldeles utmärkt även om det inte är att rekommendera (för min del) under en längre tidsperiod.

En gång vägg, aldrig mer vägg är lika viktigt som en gång medberoende, aldrig mer medberoende.

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Jag är allergisk mot gigantiska tempon. Det är det värsta jag vet, känns alltid som att jag är på väg att få hjärtinfarkt när jag hamnar i såna situationer.
Och det gör man ju då och då. Hamnar i såna situationer, alltså. Dock mer sällan än förr, tack och lov.

Åsa Hellberg sa...

Jag med, men undantagsvis fungerar det:)

Cattis sa...

Usch ja för tempodagar. Men en sådan klarar till och med jag av, men INTE för många.

Ha en underbar dag i Skåneland.

kramkram