söndag 28 mars 2010

To do listan

är avbockad sånär som på en promenad till källarförrådet med vinterkuddar, vintermatta och vintergardiner... och sedan en till pappersinsamlingen.
Eftersom ryggen kommer att gå av när jag har burit klart var jag idag begåvad och la det sist på listan vilket gör att jag kan lägga mig ner när jag är klar.

Bra jobbat, Åsa.

Ikväll tänker jag inte göra ett dyft och det passar mig helt utmärkt.
Jag har knappt börjat på min bok, men de första kapitlen gav mersmak och nu vill jag läsa.
Det tog ett tag innan jag förstod att det var just den här som var den omtalade "eat, pray, love", och eftersom jag ogärna läser på engelska blev jag glad när jag nu hittade den svenska översättningen i pocket.


5 kommentarer:

Mia S sa...

Nya bokförslag tar vi?(jag) tacksamt emot..
Ska ladda upp med hur många som helst där uppe i skogen, utifall solen vill vara någon annanstans och sommaren bestämmer sig för blir blöt.
Nu ska vi kika på jordens undergång "2012" !
Destruktiv idag känns det som...

Ha en bra kväll..kram♥

Anneli Stålberg sa...

Den boken har jag läst. Visste ju hur hyllad den var och kanske var det därför jag blev lite besviken. Jag tyckte att den var lite långdragen. Det finns mycket tänkvärt i den men jag tyckte att den var lite seg. Ska bli kul att höra vad du tycker :)

Kram!

Yogamamma sa...

Den boken är fantastiskt. Helt klart. Och din blogg har blivit något av en favorit för mig. Go girl!

Anonym sa...

Då ser vi fram emot en bokrecension lite längre fram... ;)

Åsa Hellberg sa...

Är den bra kommer jag att säga det, annars håller jag truten.
Det här är en Hissa- inte dissa blogg:)
(Egentligen är jag bara feg. Tänk om författaren läser och blir ledsen...)

Kram åsa