torsdag 18 mars 2010

Inlägg nummer 1500

Jösses.
Det är högst troligt att det är lika många ord placerade i den här bloggen som det är i Casanovas Kvinna.

I en bok är det bra om man har en början, en mitt och ett slut.
Det är inte lika noga i bloggen.
Här har jag heller ingen redaktör som varsamt meddelar mig att jag använder åt helvete för många kommatecken.
Å andra sidan redaktörar jag mig själv i efterhand när jag ser hur jag har slarvat och det görs mer än en korrigering per dag här kan jag meddela.
De flesta inläggen skriver sig själva och det är först när det är publicerat som jag inser mina fel-stavningar/avstavningar/kommatecken/ju/så/och/då som in eftersom eller när.
Mitt frekventa användande av semikolon kan säkert också diskuteras i samma mening som mitt bojkottande av kolon.

1500 + korrigeringar.
Det är ett under att jag ens hinner arbeta.
Men det gör jag.

Jag har fortfarande världens bästa jobb och jag bloggar.

Jösses.

3 kommentarer:

Anonym sa...

1500? Oj oj oj. Jag känner mig som en snigel i jämförelse :))

HOUSE of ADELA sa...

Du är suverän;) Men detta är DIN grej, att skriva och du gör det så bra!

Kram
Adela

Åsa Hellberg sa...

Karina; Vänta bara du till din bok kommer:)

Adela; tusen tack!

Kram Åsa