måndag 7 mars 2011

Den stora dunjackan

är numera undanhängd.
Jag har verkligen gjort mitt i den för den här säsongen.
Utöver att den är blytung ser jag ut som ett stort rött paket med den på.

Till min stora glädje hittade jag min beiga kappa fortfarande inplastad från kemtvätten. Den blir perfekt en månad framåt.
Fulkappan från i höstas är svart och det är jag inte ett dugg sugen på just nu.

Jag har varit ute och luktat på frisk luft, därav beslutet att hiva iväg vinterkläderna.
Fy tusan vad skönt det var.

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Friskt vågat hälften vunnet! Då hoppas jag som du att våren är på gång med stormsteg

Åsa Hellberg sa...

JA!

Anneli Stålberg sa...

Visst är det härligt när man kan ana vår i luften :)

Cattis sa...

17-åringen vill oxå hänga undan dunjackan. Det får hon göra, sen håller vi tummarna att den får vara undanhängd i några månader(kanske ett helt år ;) )