fredag 25 mars 2011

Jag har sisådär

10 inlägg kvar till nummer 3000.
Det kommer inte att firas överhuvudtaget.
Mer konstateras.
Det troliga är att det tretusende inlägget kommer att skrivas i morgon när vi har varit på Ikea.

Ikväll hinner jag verkligen inte eftersom jag ska på författartupperwareparty.

Upplägget är enkelt och fantastiskt trevligt:
Författaren är hembjuden till någon som dessutom har bjudit in ett antal vänner.

Medan hon berättar om sig själv och sin bok, svarar på hundra frågor och signerar sina böcker till oss som är intresserade bjuds det på tilltugg och dryck.
Bubblande sådan ikväll skulle jag tro.

Själv ska jag dricka vatten.
Själva tillställningen är berusande nog för mig.




11 kommentarer:

Unknown sa...

Låter himla trevligt!! Ha det så kul!

Ninas skrivarlya sa...

Jag kunde tyvärr inte komma... Synd. Hade varit kul att träffa dig! :)

Ninas skrivarlya sa...

Hoppas du får en trevlig kväll, glömde jag skriva. ;)

Pernilla sa...

Jag längtar Åsa!

Kia sa...

Det finns ju bubbelvatten ;)

Spader Madame sa...

Tror det blir supertrevligt, vill höra mer... Soffan är platsen för mig!

Madlar sa...

Författarhomeparty, vad kul! Om jag skulle ha ett sånt blir det....jag själv. Inte särskilt kul tillställnng kan tyckas ;)

Susanne B sa...

Hej! Det var kul att träffas tycker jag. Irl som jag tror det kallas här i bloggosfären :-)

Åsa Hellberg sa...

Tack det samma Susanne!

Marina sa...

Har "flanerat runt" lite här hos dig, och säger som föregående talare - trevligt att träffas!
/Marina

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack, Marina, och varmt välkommen tillbaka!