lördag 19 mars 2011

Underbara lördag!

Eftersom en väldigt romantiskt skrivande vän och jag funderar på att springa tjejmilen - vilket för övrigt kan vara den mest vansininniga idén någonsin - måste jag ut och testa ryggen idag.
Min träningsplan den närmaste månaden ser ut som följer.
Gå.
Gå lite fortare.
Gå fortast.

Håller baksidan för det ska jag sedan införskaffa mig ett par skor och prova ett par löpsteg.
Ska man uppvisa galenskap kan man lika gärna göra det seriöst.

Någon mer helt otränad våghals som kanske vill springa(?) loppet med oss?

9 kommentarer:

Margareta sa...

SÅ våghalsig är jag inte, otränad dock! Och jag går. T ex idag när solen skiner därute - och till och med snön är vacker! Lycka till, båda två!

Anonym sa...

Jag får nog nöja mig med mina promenader med hunden. Men jag hejar gärna på och peppar dig... :)

Åsa Hellberg sa...

haha, vi får väl se hur det går:)

Anonym sa...

Heja!!!

Anonym sa...

Jag kanske?! Vore kul med ett mål! Anneli

Åsa Hellberg sa...

Anneli; ja för tusan, häng på! jag måste ha ett ok på min rygg, men sen jäklars.

Anonym sa...

Ser du mig som oket eller?! Anneli ;-)

Åsa Hellberg sa...

Haha, jag tänkte närmast på OKEJ SPRING från någon som hajjar ryggont:)

Spader Madame sa...

Älskar Tjejmilen, men har ju fortfarande täningsstopp! MEN- igen - det kan ändras och då hakar jag på!?!