torsdag 10 mars 2011

Klubben för inbördes beundran har noterat att

mitt youtubeklipp från bokmässan 2009 har visats 1167 gånger.
Gudrun Schymans från samma mässa, 526.
Jag kan också konstatera att det första klippet inte ledde till att man tittade på del två.
Där ligger jag bara 62 visningar före Gudrun.

Stackarn, hon har aldrig bett om att få bli min måttstock och hade inte hennes film legat efter min på sajten hade jag lämnat henne ifred.

Ps.
Mona Sahlins film har 102 visningar.
Där ligger Gudrun bra till.

8 kommentarer:

Fru Venus sa...

Ha ha, underbart! :-) Jag vill bli medlem i just din klubb!

Anki sa...

Älskar din ton, den torra humorn!! :-D

nillas liv på pinnen sa...

Tänk om man hade över tusen visningar på sig själv på Youtube! Vad...udda det skulle kännas. Och coolt, på något vis.
Jag får väl rigga en kamera här hemma och köra ett sång- och dansnummer.

Madlar sa...

Men du bränner väl inte pengar på bål iaf? Hoppas du använder dem till roligare saker som nya vårskor, en snygg jacka eller kanske en weekendresa?

Ninas skrivarlya sa...

Hehe. Jag har ett klipp på youtube där vår kör som sjunger tillsammans med Sarah Dawn Finer visats 745 ggr. :) Inte i din klass och jag är ju bara en prick i mängden. Haha. Fast lite kul är det ju ändå.

Anneli Stålberg sa...

Fast jag gillar din måttstock :D

Åsa Hellberg sa...

Heja Youtube!

Pennelina sa...

Love it!

Kramar <3<3<3