tisdag 29 mars 2011

Jag har solat.

Artificiellt.

Man kan ju säga att min träning rent av går lysande.
I fredags och lördags kunde jag knappt gå eftersom jag hade träningsvärk i vaderna efter en rask promenad uppför sju trappor, och igår och idag har jag haft en ny och högst oväntad värk i låren för att jag monterade möbler och fixade i sonens rum.

Min vardagsmotion har alltså gett önskvärda resultat och jag funderar nu på att handdiska en vecka så att också armarna får jobba lite.
En sådan stark och smidig kropp måste matchas med ett färgglatt ansikte.

Det var det jag tog tag i idag.

3 kommentarer:

Ninas skrivarlya sa...

Vad duktig du är. :)

HOUSE of ADELA sa...

Bra jobbat där;) Och sol är alltid skönt, ute eller inne=)

Kram
Adela

Gafflan sa...

Heja Åsa!
All tränig är bra träning. Jag vardagsmotionerar emellanåt också menst genom att bära byggmaterial med maken men minsann om jag inte varenda gång upptäcker någon muskel jag inte hade.
Kör hårt! ;D
Färg är bra!!! ::