torsdag 22 juli 2010

Casanovas Kvinna klättrar en pinne till,

nu ligger den på tolfte plats på Bokuslistans biografier.
Fränt va?

Efter lite omstuvningar i mitt arbetsschema kommer jag att kunna ta mig till min lilla strand ett par timmar idag också.
Det lutar åt att det blir sista svängen på ett tag.
I min del av landet har det inte regnat på en månad, inte vad jag kan minnas i alla fall, och det är nästan så att jag ser fram emot det när det nu ska komma i helgen.

Annars kan jag notera att färre människor än vanligt klagar på hetten. Kan det bero på att det var så förbenat lång och kall vinter?
Jag vet att det är så för min del i alla fall.
Eftersom jag jobbar i princip hela sommaren är det helt fantastisk att kunna kombinera det med att ändå få vara på stranden och ladda ljus inför kommande vinter.

Berätta, vad gör du idag och hur är vädret i din del av landet?

6 kommentarer:

Mia S sa...

Just nu sitter jag och läser ikapp mig på din blogg och .... det regnar !!
Oj oj vad blommor och gräs blir glada i dag :)

Klart din bok klättrar på listan, det är fler än man tror som känner igen sig i din bok.. tror jag i alla fall !

Ha en bra dag idag ...Kram ♥

HOUSE of ADELA sa...

Här regnar det lite med idag och jag städar! INTE KUL men nödvändigt=) Så kul att din bok klättrar...hör också många prata om den och flera har observerat den när den ligger på min blogg med och läst den=)

Kram!

Anneli Stålberg sa...

Stort Grattis!!!

Här slappas det och pysslas med lite av varje i dag :)

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Jag hoppas att ni förstår att jag enbart redovisar den listan jag klättrar på... alla andra låtsas jag inte om:)

Agneta sa...

Grattis! Vad roligt!!!

Agneta sa...

Härligt Åsa!