måndag 19 juli 2010

Nej,

om man skulle ta och gå till stranden ett par timmar.

Jag har en perfekt mittpådagenlucka efter flera timmars samtal, och på stranden finns inte en kotte att prata med.
Jo, det gör det förstås, men inte någon jag känner.
Det passar mig perfekt.
Jag behöver vara tyst emellanåt.

Lyssna på min radio, dricka vatten, svettas och hålla snattran.
Det är en kombination som heter duga.

Ps. Undantag från talförbudet görs för små människor, sådana där roliga som är under en meter.

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Hoppas du ligger på stranden och njuter nu!=) Typiskt för det småländska höglandet så kom molnen nu...perfekt då att städa inne eller.....hmmmm suck...=)=)

Kram vännen!
Adela

Åsa Hellberg sa...

I am back on track, men det var skönt och inte lika varmt idag.

Kram Åsa