lördag 16 juli 2011

Eftersom Donna Summer

och den här låten helt oväntat dök upp i mitt manus tänkte jag bjuda er på den.



Jag har just haft en handlingspaus (tolka det hur ni vill, i båda fallen har ni rätt) och jag tror faktiskt att jag ska sätta på en kanna kaffe till.

Det perfekta skrivvädret fortsätter i Stockholm och för produktiviteten hos Hellbergs är det bra.
Vi är två som låter kreativiteten få utrymme eftersom sonen just nu totar ihop en låt.

Mitt mer fåfänga jag tjurar dock och överväger att gå till solariet senare i eftermiddag.

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Jag skriver också och är så HIMLA glad för det. Inga gamla låtar har dock dykt upp i mitt manus.
Men min huvudkaraktär ska snart på fest, så då kanske...

Anonym sa...

Min kreativitet går ut på att baka pajer - en lax, spenat och fetaostpaj och en fruktpaj (jordgubb, rabarber och äpplen)
ska bli gott så småning om hoppas jag
Sanna