söndag 17 juli 2011

Idag har jag haft flyt

och det är en skön känsla att lägga av precis när jag har som mest att berätta, det gör att morgondagen också kommer att vara produktiv.

Eftersom den här berättelsen, till skillnad från Casanovas Kvinna, är ljug rakt igenom har jag inte riktig koll. I början kan jag ha skrivit en sak som sju kapitel senare blir något helt annat; alltså har jag börjat göra anteckningar vid sidan om för att hålla lite ordning på vad jag skriver.
En person som i första kapitlet bor i Farsta kan inte i det sjunde bo vid Skanstull om ni förstår vad jag menar.
Det gör ni, eftersom ni är skitsmarta.

Nu packar jag ihop för idag.
Hej då, Bloggen.

4 kommentarer:

Sus sa...

Det där har jag tänkt på...eftersom jag någon gång ska skriva en bok, Hur ska man hålla koll på allt man ljuger ihop =)

Men det löser sig väl det också.

Åsa Hellberg sa...

Man antecknar... har jag kommit på:)

annika sa...

äh, du glömde beskriva flytten bara! :D

Åsa Hellberg sa...

Om det vore så väl:)