lördag 30 juli 2011

Men vem kunde tro att jag,

som trots allt ägnar mig år väldigt allvarliga saker, skulle hänge mig åt tantsnusk.
Säg att det finns något finare ord för det!
I alla fall hettar det till här och var och mina huvudfigurer har nu fått någon typ av eget liv.
Medan de funderar på hur de ska ha det har jag och sonen varit på O´Learys.
I morgon åker han med sin bästa kompis till skärgården.
Det blir bra för honom.
Jag går honom tydligen lite på nerverna just nu...
Idag knäppte han med fingrarna när han tyckte att jag inte lyssnade.
Knäppte med fingrarna!


Det gör man inte till mamma Hellberg kan jag berätta.

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Spännande med tantsnusket! Tyvärr vet jag inget bättre ord men kanske "romantik för vuxn kvinnor"...
Skrattade åt din son!! Förlåt ;D
SV: Sälen på sommaren är fantastiskt fint men vi hade otur med vädret. Det blev fint på torsdagen och vi hade varit där sedan lördag och idag åkte vi hem. Fanns massa aktiviteter för alla, gamla som unga. Mycket folk. :D

Jaqueline sa...

Jag tycker väl att chicklitt funkar mycket bättre än tantsnusk. Svenska översättningen känns väl i och för sig rätt tråkig, tjej litteratur.
Stor kram på dig

JCMAS sa...

Knäppa med fingrarna..? Uj, skulle man inte göra åt den här mamman heller.

;)