fredag 15 juli 2011

Har ni sett den sista och avslutande Harry Potterfilmen?

Har jag nu sett alla andra tänker jag inte missa avslutningen.
Jag har inte en aning om jag kan få se den tillsammans med sonen eller inte, det kan hända att han hellre går på bio med sina vänner. Jag tror faktiskt att han uttalade något liknande när jag frågade och inte riktigt ville lyssna på svaret.

I morgon tänker jag fråga igen.
Jättesnällt.
Lite bedjande och skuldbeläggande.

I morgon kväll tror jag bestämt att jag har sett den och kan avslöja slutet.

6 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag väntar in DVD. Jag har de andra i hyllan och tänker fylla på med de sista

Gafflan sa...

Döttrarna har sett den, på natten mellan tisdagen och onsdagen. Äldsta, som är en väldig stor fan av Harry P, och yngsta tyckte att den var skitbra! Äldsta har ju läst böckerna både baklänges och framlänges mer än en gång och blev inte besviken. Själv väntar jag till DVD-utgåvan.
Kram

Sus sa...

Nä. Jag såg den första. Inte min cup of tee. Jag fattar inget av Sagan om ringen heller.

Anonym sa...

Sonen är just nu med flickvän och familj och ser den. Och så tog han med sin faster också... ;)

Jag valde att stanna hemma. Får väl se den när DVD:n kommer ut, kan jag tänka.

Chrissan sa...

Har inte sett någon av dem faktiskt.:)

Åsa Hellberg sa...

Jag vill inte vänta på dvd!:)