torsdag 22 september 2011

Idag hade jag verkligen inget flyt,

men jag löste ett av problemen under min korta promenad till centrum, vilket jag lägger på pluskontot.

Ettan har en rätt kul grundidé och det går inte att göra en tvåa utan att föra den idén vidare. Den får dock inte se ut på samma sätt utan måste förädlas, och än har jag inte löst hur.
Det känns som om jag missar något, som om det ligger någonting där bak och bara väntar på att komma fram om ni förstår hur jag menar.

Jag fnular vidare och steker under tiden kotletter .
Fläskkött är min lösning på det mesta.

3 kommentarer:

Shamrock sa...

Rätt som det är släpper det och allt blir glasklart

Ebba Range sa...

Det där som ligger där och skvalpar tar kanske ett tag innan det kommer iland:-)
Det kommer, det kommer - vänta bara!

Åsa Hellberg sa...

Låt oss hoppas det.
I natt höll det mig vaken:)