lördag 10 september 2011

Tuff tuff framåt.

Något X2000 tusen är inte vad vi pratar om än även om huvudkaraktärerna börjar ta form.
Vid två orkade jag inte skriva mer.
Sonen var ute igår och min nya giv är att jag ska somna innan han har kommit hem (om han inte vill ha skjuts) eftersom jag behöver det. Det är dock synd att säga att jag sover gott innan han är hemma, alltså vaknade jag hundra gånger innan han smög in vid tre.

När Hellberg är trött tager hon sig en tupplur.
Tajmingen är perfekt eftersom jag är ensam hemma ett par timmar.
God eftermiddag.

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

God ftermidag. Eller numera snarare God kväll!

Fru Venus sa...

Vi har 24 km från vår lägenhet i stan till stugan, tar 20 min med bil :-) Perfekt med andra ord!

Åsa Hellberg sa...

Tack Spader!

Venus; ja, det är onekligen perfekt:)