torsdag 8 september 2011

Medan ni eventuellt plockar era kantareller i skogen,

köper jag mina dyrgripar på Konsum och gör sås av dem.
Herrejösses, vad gott det var.

Vi firar att det är torsdag... eftersom det är fredag i morgon.
Idag har jag testat nya skrivplatser inför lördagens långpass, men det landade i att nog sitter bäst i soffan ändå. Det måste vara någon energi som flödar i mitt hörn och som gör mig kreativ, för det kom inte många vettiga ord ur mina händer när jag satt på en stol.

Nu vet jag det och kan sluta tramsa.

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Konsums är bäst! Tillgänglighet är A och O.

Snäckskalsdalen. sa...

Kantareller ÄR gott, du får ta dig ut i skogen du med, vet jag!
Kram

Gafflan sa...

Jag brukar också skörda svamp på Konsum...och bär.
Sitt du där du brukar sitta, det tror jag blir bäst :D

Åsa Hellberg sa...

Tack och lov har Konsum plockat sina i skogen så att jag slipper!

Märta sa...

Hemköps dög också bra!
Har lagt ner det där med svampplockning och njuter enbart av omgivning och doft på mina skogspromenader numera. Känns bra! :)