måndag 26 september 2011

Paus,

macka med två stekta ägg, här kommer receptet:

1. Plocka fram 1 st stor - frusen - polarkaka.
2. tina den i rumsvärme.
3. Stek två ägg, vänd dem när du tycker att det är lämpligt. Ps, glöm inte att ha fett i pannan. Stekpannan.
4. Tryck ett finger i brödet för att känna om det är tinat.
5. Ringla ketchup på den tinade brödet, använd en kniv för smeta ut den så att den täcker hela.
6. Lägg på de två välstekta äggen.
7. Överkurs: släng på lite svartpeppar.

Ät, var glad att du i alla fall hade ägg och bröd och återgå sedan till ditt manus där Benny verkar ha fått problem.

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Jag tror att jag hittar på något annat till lunch, om du inte tar illa upp...?
Jag är vrålhungrig, borde ha ätit för länge sen. Ändå inte så vrålhungrig att jag tar på ketchup på macka.

nillas liv på pinnen sa...

Nu lät jag verkligen som drygaste mästerkocken...

Åsa Hellberg sa...

Jag vet, jag la märke till det:), men tänkte att lite behöver du gnälla eftersom det är så få ord som kommer ur dig idag.
Prova ketchup, det är magiskt för kreativiteten!

Viktkamp sa...

hehe roligt inlägg =)

Åsa Hellberg sa...

Men väldigt seriöst:)