tisdag 6 september 2011

Just nu tjurar jag för att jag i ett anfall

av dåligt tålamod inte kunde hejda inköpet av säsong tre av Grey´s på dvd.
Det hade varit roligare att följa ett avsnitt om dagen, inser jag nu när jag är tillbaka i skrivträsket.
Så värst mycket skrivet blev det inte idag, men ännu en sida lades till de andra och av det blir det till sist ett resultat.

Min son tittar aldrig på tv, men  uttagningarna till idol följer han. Med mig. I soffan.
Vi är en hemsk och rättvis jury, men till och med vi föll för gårdagens ryss som egentligen skulle till Skansen och klappa djur när han såg kön till Idoluttagningen och bestämde sig för att hänga på.

Programmet har onekligen sin ögonblick.



3 kommentarer:

Shamrock sa...

Snacka om spontant infall

Anneli Stålberg sa...

Det dyker upp många originella typer där i alla fall :)

Åsa Hellberg sa...

Visst gör det:)