lördag 31 december 2011

Idag tänker jag hänga

här och behöver sällskap.
Någon?

12 kommentarer:

Simona sa...

Jag är med! Ända till tolvslaget!
Kram!

Åsa Hellberg sa...

Åh, tack!

Anonym sa...

Jag kommer också. Kram!

Agneta sa...

Åh, jag vill följa med! Skulle behöva lite sol och värme och lugn och ro....

Fru Venus sa...

Ah, vi ska inte skriva idag då, bara slappa!? I´m in! :-)

Gafflan sa...

Hänger gärna där!
Gott Nytt År Åsa!!
Stor Kram

Joanna Björkqvist sa...

Visserligen ser det underbart ut, men jag tror nog ändå att jag stannar här i New York, eller i alla fall drar mig ut mot Long Island...

Dessutom vill jag gärna meddela att du är supersmart och grym på att gissa gåtor! Du hade helt rätt!!!!! Väldigt bra gjort måste jag säga - imponerande!

Nu önskar jag dig en riktigt fin start på 2012 och så ser jag fram emot att få läsa om Sonja under året! :)

Susanne Jonsson sa...

Hej,

jag är ny här men gillar att skriva!
Håller på att försöka skriva min första bok...det går lite trögt men jag har bestämt mig för att fixa det, på ett eller annat sätt!

Tänkte att man kanske kan få lite inspiration och tips här!

Åsa Hellberg sa...

Joanna; hurra och vad roligt för er, ska bli roligt att höra vad ni tyckte!

Susanne; varmt välkommen hit. Här hänger en hel del skrivare som jag emellanåt länkar till, och jag svarar gärna på frågor, så shoot! :)

Åsa Hellberg sa...

Colour, Agneta, Venus och Gafflan; ni är sååå välkomna.

Ebba Range sa...

Mallorca har en så stor plats i mitt hjärta - klart jag är med:-)

GOTT NYTT Skrivarår + annat vanligt!

Åsa Hellberg sa...

Bra Ebba, häng med för tusan!:)