tisdag 27 december 2011

Jag kom just på att jag har mängder med bröd

i bilen som jag skulle ha gett alla änderna i sjön på julafton.
Förhoppningsvis har det inte möglat.
Efter de har fått sitt ska jag fixa mat till katten, sonen och mig själv.
Och slänga amaryllisarna som nu har gjort sitt. Några nya sådana blir det inte.
Är det över så är det över.

I skrivstugan har idag producerats 1700 ord.
Målet just nu är 2500 så jag nådde inte riktigt ända fram. Kanske orkar jag en sväng till senare.

Hur har ni det denna tisdag mitt emellan?

2 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Jag måste skriva en krönika; 2 300 tecken, men i övrigt är det packning inför resan som går av stapeln imorgon klockan sju som gäller. Att packa för två veckor tar längre tid än man kan tro... Men trevligt, bekymmer förstås!

Åsa Hellberg sa...

Men, nu måste jag kolla hos dig vart du ska resa.