lördag 31 december 2011

Jag har inte kommit igång med dagens skriverier,

istället har jag tagit en promenad och gått igenom Farsta centrum till Konsum och kattsandshyllan.
I morgon ryker julen ur hemmet, i alla fall allt utom julstjärnan och adventsstaken, och det kommer att bli både tomt och skönt.

Jag vet inte riktigt vad jag tänker om det nya året än.
Det blir bra, ungefär så kanske?
En bok ska släppas, en annan - och kanske en tredje - färdigställas, och dessutom ska jag fylla femtio.
Åh, om jag ändå finge hålla på med detta på heltid.
Det är min dröm och önskan så här inför det nya som ska komma.

Jag tror banne mig att jag ska köpa en trisslott.

11 kommentarer:

Pennelina sa...

Gott Nytt År!

Hoppas det är en vinstlott :-D

Kramar från mig <3<3<3

Snäckskalsdalen. sa...

Ett spännande år blir det med all säkerhet och jag tror det kommer att bli ett bra år!
Gott Nytt År!
Agneta kram

Anonym sa...

Gott nytt år, Åsa! Ska bli spännande att läsa din bok! kram

Anonym sa...

Ett välsignat nytt år önskar jag dig/er
kram Sanna

Unknown sa...

Gott nytt år!

Susanne B sa...

Åh vad roligt det ska bli att läsa din bok! Gott nytt igen :-)

nillas liv på pinnen sa...

Fylla femtio, ja...
Just det. Hade nästan glömt.
Kan väl inte bli annat än ett förträffligt år då?

GOTT NYTT! =)

Ebba Range sa...

Du är på god väg att uppfylla din dröm tycker jag:-)

Längtar efter att få bläddra i Sonjaboken!

Att fylla 50 är nästan lika häftigt (positivt) som att fylla 60 - fråga en som vet. Jag vet:-)

Lycka till med lotten!

Åsa Hellberg sa...

Gott nytt år, alla ni fina!

Simona sa...

åhå. 50-årspartaj månne????

Åsa Hellberg sa...

Åhe åker utomlands och struntar i partaj:)