torsdag 3 maj 2012

Jag har blivit utmanad

av Michaela:

1. Största dröm i livet?
Jag väljer just nu: Att min bok blir en hit.
2. Hur ser du på det där med eget ansvar för vad som sker och inte sker i sitt eget liv?
Hm. Jag gillar när det är mitt eget ansvar, då kan jag nämligen göra något åt det. 
3. Vad önskar du att du vetat när du var femton år?
Att jag var omtyckt.
4.  Vilket språk skulle du vilja lära dig som du inte kan mer än max ett par ord av idag?
Italienska.
5. Om du inte hade det yrke du har idag, vad skulle du vilja jobba med då?
Läkare.
6. Vad är det viktigaste livet lärt dig hittills?
Att ensam inte är stark.
7. Rött eller vitt vin?
Ingetdera numera, men både och på den tiden jag drack alkohol.
8. Vad skulle du göra med tiden du ”sparar in” om du inte såg på tv eller använde datorn på fritiden i en vecka?
Jag skulle nog läsa.
9. Smultronställe?
Fjällbacka förstås.
10. Bästa resemål du varit på?
Alla resmål har varit bra på sitt sätt, så jag väljer helt enkelt senaste resan till New York.
11. Hur vill du att resten av året ska bli?
Stabilt.



2 kommentarer:

Mikaela sa...

Tack för dina svar :)
/mikaela

Shamrock sa...

Alltid kul med listor - man får reda på lite mer om bloggaren bakom