onsdag 29 augusti 2012

20 september. Tjohoo!


27 kommentarer:

Agneta sa...

Oh! Snygg!

Shamrock sa...

Tjoho instämmer jag. När?

Anonym sa...

herregud vad snabbt du producerar böcker!! Lycka till, kram!´´

Åsa Hellberg sa...

20 september.

Annika Estassy sa...

Så SNYGG!

Anonym sa...

Så kul!
Sanna

Åsa Hellberg sa...

ja, visst är den fin ihop med den första?

Åsa Hellberg sa...

Ja, jätteroligt!

Spader Madame sa...

Vilket fint omslag! Grattis till det!

Kaxig Qvinna sa...

Äntligen... har längtat.. Så himla glad för din skull! KRAM

Åsa Hellberg sa...

Tack Spader!

Åsa Hellberg sa...

Tack Ulla!

Anonym sa...

Blir nyfiken på innehållet i breven, asken, BOKEN!

Åsa Hellberg sa...

Bra tänkt, Helena!

Anonym sa...

Grattis o wow, 20 sep är snart!!!
kram Ylva

Anne Jonsson sa...

Så roligt! Jag tycker du är sååå duktig som skriver så mycket, produktiv till tusen!
Grattis!!

Åsa Hellberg sa...

Jag vet!!! Hurra!

Åsa Hellberg sa...

Tack Anne!!

Märta sa...

Jepp, du har gjort det igen! Ett övertjusigt och Åsigt omslag, sanna mina ord!
Grattis till dig (och till oss som snart får läsa)! Tjohoo!

Åsa Hellberg sa...

Åh, tack! Tjohooooo!

Susanne B sa...

Wow! Fin! Och det är ju SNART!

Anonym sa...

Snyggt! Mycket snyggt! Jag anar att breven, asken och blommorna kan ha något med handlingen att göra. Jag blir helt klart nyfiken!

Unknown sa...

Fiiint!

Åsa Hellberg sa...

JA!

Åsa Hellberg sa...

Bra!

Åsa Hellberg sa...

Taaaack!

Agneta W-P sa...

Längtar till denna bok och 20 sept.när den kommer ut. Kommer, som det ser ut, att vara i Gbg då bokmässan är! Kram