fredag 31 augusti 2012

Vilken författare och vilken fest

det var igår på van der Nootska Palatset för att fira "Betvingade."
Simona Ahrnstedt var så fin, snittarna perfekta och för de som gillar alkohol fanns både rosa bubbel och vin.
Christopher O´Regan pratade med Simona och både vd och förläggare från Damm sa några väl valda ord.

Det är här det skulle vara så trevligt att visa lite bilder. På maten,på glamouren och på vackra Simona.
Mina bilder blev så här.


Så ni får tro mig när jag säger att allt var underbart, till och med goodiebagen var perfekt.

































Den här bilden blev dock lyckad. Bloggbrudarna! Det är inte alla som outar sig med bilder på sina bloggar så ni får bara titta och njuta utan namn på personerna.
Men fina var de. Och trevliga. Och lika glada som jag över att få vara på kalas.













Simona. Tusen, tusen tack för att jag fick komma.
Idag ska jag bara läsa din nya bok.

17 kommentarer:

Annika Estassy sa...

Jag fick fotkräm och du fick RetarDex. Vad sjutton är RetarDex? Låter retarded ...

Åsa Hellberg sa...

Jag fick fotkräm också, men den kom inte med på bilden. RetarDex är munskölj, minsann!

Agneta sa...

Åh vad roligt och trevligt! :)

Åsa Hellberg sa...

Det var helt underbart!

Annika Estassy sa...

Ha ha ha!

Amanda sa...

Inte alls avis, nej INTE ALLS

Åsa Hellberg sa...

jag blir nästan avundjuk trots att jag var där!

Anonym sa...

Supertrevlig fest med lika trevliga människor. Jättekul att träffa dig!

Nina sa...

Fin bild du fick på oss "bloggbrudar". Var det en pik att jag borde skaffa en bättre porträttbild? Well, det kanske är dags...

Himla trevlig kväll var det i alla fall.

*vinkar från Götet*

Åsa Hellberg sa...

Oh, nej, men en del visar så lite av sig själva på bild att jag tänker att de inte vill bli igenkända med namn och blogg.

Ninas skrivarlya sa...

Så kul att träffa dig igen Åsa. Lika vacker som alltid. :)

Åsa Hellberg sa...

Tack detsamma, Nina!

A-K sa...

Jag tyckte väl att jag såg dig igår, men var inte säker så jag vågade inte gå fram och hälsa, är en liten fegis ;)

Jag var där för att jag vann en inbjudan i Simonas blogg vilket jag är jätteglad över. Kvällen var trevligt.

I början av den här veckan har jag läst Casanovas kvinna. Jag gillade den, den väckte en hel del känslor hos mig. Men på nåt sätt tog den bort skammen som jag länge känt över att stanna hos någon som bedrog mig flera gånger. Tack.

Ville bara tala om det ;)

Åsa Hellberg sa...

Nästa gång, lova att du hälsar då!!! Kram Åsa

Shamrock sa...

vad kul!

Shamrock sa...

Du länkade till Simonas blogg i något inlägg men nu kan jag inte hitta det. Har du lust att länka igen

Anneli Stålberg sa...

Det var så kul att äntligen få träffas! Hoppas att vi snart får göra det igen, vi hann ju knappt prata för tiden gick så fort.