torsdag 30 augusti 2012

Sonen var sååå

hängig när han kom från skolan igår, kunde knappt äta så ont i halsen hade han.

Och eftersom han inte är en gnällspik när han är sjuk så mådde han nog rätt dåligt men två alvedon senare pratades och skrattades det högt från hans rum, så till den mildra grad att hans trötta moder inte kunde sova.
Värktabletter funkar verkligen bra på en del ...

Idag ska jag på releasefest och som vanligt funderar jag på vad jag ska ha på mig.
Snygg eller bekväm är frågan. Det ena utesluter nämligen det andra.
Nåja, naken kommer jag inte att gå. Så mycket vet jag.

Nu ska jag skriva lite, och vi åker förstås bort. Det här stället är inte så dumt. 337 miljoner. Tjohej.

6 kommentarer:

Spader Madame sa...

Snygg är ändå snygg. Tänker jag.

Åsa Hellberg sa...

Du har nog rätt. Jag satsar på snygg och får ha ont i fötterna.

Anonym sa...

Men naket kanske blir populärt ju :)
Du måste nästan medvetet klä dig osnygg med din kropp för att det ska bli det, så kanske bekvämt är att föredra?
Ha det trevligt
Sanna

Shamrock sa...

Jag tycker att det är synd att snyggt och bekvämt inte går att kombinera...

Åsa Hellberg sa...

Det var supertrevligt!

Åsa Hellberg sa...

I know!