torsdag 9 augusti 2012

Visste ni att man kan

tappa bilnyckeln i bilen och sedan hitta den en och en halv timma senare längst bak i en av de soppåsar som ska till soptippen.
Hur jag har viftat den dit från framsätet har jag inte en aning om.













Alltså kom jag iväg till sist och det var så där trevlig och skrattigt som det alltid är.
Min kompis har inte en katt, det är grannen som har, däremot har katten bestämt sig för att den hellre bor hos min väninna än hos sin egen familj som har skaffat en katt till.
Ny katt passade inte herrn, alltså klev han in i Helens kattfria kök en vacker dag och där blev han kvar.

Och kolla Mårbackorna. 59.90 och normalstora när sommaren började.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det konstigt när sådant händer - nycklarna menar jag...
Katter är speciella och om de inte triv så söker de sig någon annan stans - så fort de kan
Sanna

Spader Madame sa...

Man blir förvånad av vad man lyckas med ibland! Tur att du hittade dem!

Åsa Hellberg sa...

Ja, det där viftandet klarar jag mig bra utan.

Åsa Hellberg sa...

Ja, efter en och en halv timma var jag mer än slut och färdigt att ge upp.

Robert W sa...

Få saker kan jävlas med en som bilnycklar! :(