tisdag 28 augusti 2012

Kattkofta.

Det skulle kunna bli en sådan av allt hår som Misse fäller just nu, det ligger nästan tussar av grå päls på golvet.
Eftersom jag har noll städinspiration så petar jag lite i stickmaterialet med en sopborste. Det blir inte bättre, men flyttar eländet till en plats där jag inte ser det.

En som har kolla på det där med städning är Solveig. Jag ska vända mig till henne när jag får lust att skrubba kakelfogar.

Kanske har hon lust att följa med hit när hon är klar med min lägenhet?

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Räcker inte den pälsen du har till din kofta kan jag skicka upp lite härifrån!=) Och .....om Solveig inte vill följa med så vill jag!:D

Kramar
Adela

Spader Madame sa...

Jag har städhjälp. Bästa jag gjort. Är nämligen olik Solveig. Har ingen katt, men väl en Junior. Och ett Ess.

Åsa Hellberg sa...

Alla som vill får förstås följa med.

Åsa Hellberg sa...

En Junior och ett Ess kan vara nog så skräpiga.