onsdag 2 mars 2011

Det är väl sådär att vara sjuk, va.

Jag hade ungefär samma sjukdom för ett år sedan när jag skulle vara med hos Malou.
Då precis som nu hade jag fått en massa röda fläckar här och där och sminkösen fick lägga massor med smink även på halsen tack vare det.
Den här gången sitter de runt näsan, på hakan och i pannan men jag ska ingenstans den här gången så det gör inte ett dyft.

Det mest ansträngande idag har varit att gå upp för tre trappor eftersom Misse smet ut när jag tackade nej till en post i bostadsrättsstyrelsen stående i dörröppningen för att inte smitta den trevlige frågaren.
Jag är glad att det var uppåt han sprang.
Nedåt finns ytterdörren och det hade varit betydligt besvärligare.

Tack för alla hälsningar.
Nu ska jag lägga mig igen.

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Stackars Åsa. Krya på dig så mycket det går.
Kram // Gafflan

Liz Wennberg sa...

Usch. Krya på dig!

Martina sa...

Med hopp om bättring instämmer jag i krya på dej kommentarerna !

Lysande ögonblick! sa...

Men tusan då. KRYA KRYA KRYA!!!