måndag 5 oktober 2009

Ah, Fullmåne

Då behöver jag inte längre fundera på nattens få timmar av sömn.
Fullmåne är lika illa som kaffe, men det senare kan man i alla fall undvika.
Det är värre med månen.

Å andra sidan är det inte fullmåne särskilt ofta, och jag kunde ha varit betydligt tröttare tillika på dåligt humör.
Men icke sa nicke, jag sörplar Gevalia och tycker att just den här måndagen är toppen.

Fyra grader just nu, perfekt promenadväder när jag knatar iväg till mitt nya kontor om ett tag.

God morgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att ha det så nära - eller hur? :)
Nu börjar jag också få ha stövlarna på när jag cyklar iväg vid halv 7 på morgonarna(?).
Men det är fortfarande en soligt och färggrann höst.
kram
Sanna

Anonym sa...

Hej igen
Jag hittade något på AB som jag tycket om. Tänkte att kanske fler kan tycka om det - bla du?
Hoppas det är okej att jag sätter in den hos dig?
http://blogg.aftonbladet.se/martinezpeleta/2009/10/lyssna-pa-din-kropp-alskade-dotter
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack Sanna!