måndag 5 oktober 2009

Fåtöljerna fungerade

och så också min dator med det nya mobila bredbandet. Jag kunde inte skicka mail dock, bara ta emot. Idag var det inga problem, men jag måste fixa till det senare.

Dagens lunch intogs i centrumet och bestod av en räkmacka.
Ja, jag vet. Det är väl ingen mat för en hel kvinna, men det var allt som hanns med. Dessutom gillar jag räkor, ägg och majonnäs. Till denna anrättning drack jag en kopp kaffe, och eftersom det var före 12 så hoppas och ber jag om att det har gått ur kroppen när jag ska lägga mig ikväll.

För övrigt drömde jag om Carolina Gynning och hennes numera dumpade pojkvän i natt, de få timmar jag sov; men jag kan inte för mitt liv komma på varför. Jag vet dock att jag vaknade och var glad att det bara var en dröm...

Jag är inte duktig på att tyda drömmar. Är du det så finns kommentarsfältet till ditt förfogande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag behöver höra drömmar lite mer detaljerat för försöka tyda dem. Det enda man kan se med så lite av drömmen är att det kan finnas saker/personligeheter hos dessa personer som du själv har och gillar/inte gillar. :)
Beroende på hur du reagerat på dem i drömmen.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Jag kommer inte ihåg detaljer tyvärr.
Tack Sanna;)