söndag 4 oktober 2009

I morgon är det en ny vecka

och coachen sitter just med schemat för att få till den så smidigt som möjligt.
Fyran har aviserat en eventuell morgonsoffa och prat om Casanovas Kvinna på onsdag; och turligt nog - om det nu blir så - har jag planerat att vara ledig just den dagen.

En av mina äldsta vänner från Fjällbacka kom på besök till kontoret idag. Vi har känt varandra sedan lekis och följdes åt fram till vi gick ur gymnasiet 1980 i Strömstad. Jag gjorde ett snabbt överslag och kom fram till att vi har känt varandra i 41 år.
41 år.

Var ni ens födda då?

13 kommentarer:

Sus sa...

Näää...inte ens påtänkt =)

Åsa Hellberg sa...

Fy fasiken vad ung du är då!

Anonym sa...

Jo då - jag är äldre än du! :)
Men jag känner mig faktiskt inte så gammal - varken till kropp eller själ.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Heja Sanna, vi gamlingar måste hålla ihop!

Kram Åsa

FRIDA sa...

Men vad roligt om du får vara med på TV4!!! Du måste påminna oss om det och lägga ut videoklippet när det kommer.

Kram Frida

FRIDA sa...

PS. Jag föddes 1980! DS.

ufot sa...

Jodå, vid denna tid för 41 år sen var jag några månader gammal/ung :)

Åsa Hellberg sa...

Frida; du är ju liten:)

Ufot; snart är du också 47. Grattis i förskott!

Unknown sa...

Vissa som hänger här på bloggen är ju liksom purunga. Ledsagare till ufot typ.

Åsa Hellberg sa...

Liz; du fyller år snart!

Unknown sa...

Äh. Håll truten!

www.malinrocaahlgren.com sa...

Tjohoo, häftigt värre. Min stora skräck! Tur att det förmodligen aldrig kommer att ske ;)

Har du en länk?

Åsa Hellberg sa...

Malin; jag har inte hört av dem än, vi får väl se om det blir något på onsdag:)