fredag 28 maj 2010

Åsa trädgårdsmästaren

har lyckats återuppväcka blomster från de döda.
Eftersom detta aldrig har hänt förut är det en smärre sensation.
Jag har lust att kyssa de knoppar som kommer, men med risk för att pelargonen då dör på riktigt låter jag bli.

Istället proppar jag munnen full med Bridgeblandning, vilket jag från flera håll har fått höra är ett godis för gamla människor.

Ja?

Eftersom en annan förälder ville hämta ungdomarna från discot så kan jag ligga här i min soffa med mitt gamla godis och mina pelargoner hela kvällen.
Ni kan kalla det min uppladdning.

I morgon ska jag se Sex and the city.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här har det mumsats på Marabou Mjölkchoklad och Marabous Saltblandning. Låter nästan som om jag gör reklam för Marabou.

Men, Mmmm, så gott...;)

Anonym sa...

grattis! Och KUL att se den! Vill jag också göra. Såg en massa om den på tv igår. Verkar bra! Kram! /lizzie

Åsa Hellberg sa...

Anna; jag har ju jobbbat på marabou så här får man göra hur mycket reklam man vill för det varumärket.

Lizzie; det har visst fått urusel kritik, men det gör inte mig ett dugg:)