måndag 10 maj 2010

Jag är inte särskilt hungrig just nu

men sonen vill säkert ha min goda ugnspannkaka, eller vad tror ni?
Alltsom oftast har lunchen blivit ratad i skolan och då är vrålet från magen stort när han väl kommer hem.
Idag är modern redo, eller kommer att vara snart i alla fall.
Resten av veckan får han klara sig som han vill eftersom jag jobbar.

På tal om pannkaka så är mitt hår alldeles platt, ungefär som om jag har varit ute i ösregn.
Det har jag inte.
Jag har varit hos frissan.
Tänk att de ska ha sådana problem med att få lite stuns i mina tunna hårstrån?

Själv har jag inga som helst problem med det, alltså ska här tvättas... igen.
Vad gör ni ikväll när jag umgås med en bunt tjejer?

5 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Vet precis hur det är att vänta hem hungriga tonåringar som hoppat lunchen i skolan;) Låter som en riktigt trevlig kväll för dig! Själv ska jag, med risk för att verka vääääldigt tråkig eller överambitiös, jobba igen...just nu är det lite extra mycket men det kommer en lugnare tid;)

Ha så trevligt!
kram
Adela

Anneli Stålberg sa...

Föräldramöte.
Ha det så kul i kväll.

Kram!

Anonym sa...

Tjejkväll, vad kul! Själv tar jag en promenad med mannen(utan hund), och bloggar en stund...

Unknown sa...

Mina två ungar har rena lyxmaten på deras skola. Helstekt kotlettrad, Moussaka, potatispalt... skolan har en husmor.

Linus hatade gymnasiematen. Men det är klart, att gå från ovanstående mat till en sörja.

Åsa Hellberg sa...

Sörja var ordet...

Kram Åsa