måndag 24 maj 2010

Nu har snart Sex and the city 2 premiär

Och jag kan redan nu säga att jag kommer att se den på bio mer än en gång. Jag tycker så oerhört mycket om de fyra väninnorna och vad de betyder för varandra.
Dessutom är det fränt att yngre kvinnor har dessa nästan 50-åriga ladies som stilikoner.
Heja 50 minus.

I morgon ska jag till Karlstad och så mycket stilikon lär jag nog inte vara, däremot ska jag glamourösa till mina naglar med rött nagellack.
Taxin hämtar mig halv sex, så min säng och jag kommer att umgås tidigt ikväll.

Hur måndagströtta är ni... och ska ni också gå på bio i helgen?

9 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Jag har inte ens sett den första filmen. Och inte heller serien, så jag antar att jag har lite att ta ingen. Kanske när jag blir ledig om några veckor...

Åsa Hellberg sa...

Å lyckost!

Sus sa...

Jag MÅSTE se den!
Men inte på lördag så klart.
Eurovision vettu =)

Åsa Hellberg sa...

Först film sen schlager!

Anonym sa...

Tänkte skriva precis som Nilla att jag inte heller sett den första filmen. Får nog ta det en regnig dag. När Memphis sover... ;)

Agneta sa...

Jag är otroligt måndagstrött. På gränsen till att jag har ångest. Det är lite jobbigt. Måste få till en förändring snart.

Filmen har jag inte tänkt se förrän den kommer på film, i vanlig ordning! Jag är ingen filmälskare. Men jag gillar också SATC - just relationen mellan tjejerna.

40 är det nya 20, ju!

Åsa Hellberg sa...

Anna; gör det!

Stort och smått; ja det sägs ju att det är det:)

faith sa...

Ja de är så häftiga men någon av de damerna(jag har svårt för namn)är väl till och med 50+ om jag inte missminner mig.I helgen ska jag inte se den eftersom vi åker på ålands hav och svänger våra lurviga på lördag och missar melodifestivalen dessutom, det är katastrof!
Men hur som helst så är den filmen ett måste!
Kram och ha det bra!

Åsa Hellberg sa...

Faith; den går ju ett tag.