tisdag 11 maj 2010

Ja men vad kul


det var med alla föreläsare igår. Jag blev superinspirerad inför att dra igång själv så för mig blev det lika mycket studiebesök som en härlig kväll med ett gäng tjejer.

Jag vet inte om det var all den där inspirationen som gjorde att jag sedan sov som en kratta. Drömmar, katter och en omöjlighet att somna om gjorde att det inte blev många timmar.
Klockan sju kom jag på den geniala idén att attackera tvättstugan ett par timmar, så det är vad jag håller på med nu fram till att jag ska träffa dagens första klient.

I Stockholm är det strålande sol än så länge, tänkte bara att ni ville veta det.

2 kommentarer:

Sus sa...

Jag lovar att känna på vattnet :0) Dessutom är Tanumstrand ett måste i regnet.

Vilken härlig föreläsning det måste varit!

Åsa Hellberg sa...

Ja, otroligt bra och varierande.