tisdag 25 maj 2010

En underbar dag i Karlstad.

Och jag har för första gången försökt meditera.
Resultatet blev varken hackat eller malet.

Jag hängde så till den milda grad upp mig på andningen att jag till sist flåsade. Ryggen kändes som om den skulle gå av och avkopplingsgraden var på faktisk på minus.
Men skam den som ger sig, jag tänker fortsätta prova... en annan dag.

Ikväll ska jag rätta en uppsats, se The good wife och njuta av att tågresan, baklänges, äntligen är över.

I morgon ska jag berätta om alla föreläsningar och workshops.
Tills dess, sov gott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske skulle testa en "yogapuff" att sitta på. Avlastar ryggen...

Pennelina sa...

Klart... det är alltid underbart i Karlstad ;-)

Kramisar!

Anneli Stålberg sa...

Jag har också svårt att meditera. Tankarna flyger och far så otroligt att det är svårt att koppla av :)

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Anna; ja, kanske det!

Pennelina; vi åt lunch på Casanovas, passande som tusan:)

Anneli; det ska tydligen hjälpa med träning:)

Kram Åsa